سفر نوروزی

معرفی بهترین مکان های گردشگری در نوروز

سفر نوروزی

معرفی بهترین مکان های گردشگری در نوروز

  • ۰
  • ۰

خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول نوروز 99 در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیار خود از پیشینه تاریخی غنی برخوردار است. بعضی از بناهای تاریخی استانبول درون و اطرف نظیر این خیابان پرشور و زنده قرار گرفته است .


خرید کردن در خیابان استقلال استانبول


همان طور که گفته شد خیابان استقلال  مملو از مراکز خرید بزرگ و گوچگ است همه ساله گردشگران و مسافران استانبول برای تفریح و خرید به خیابان استقلال می روند. خیابان استقلال و اطراف آن دارای مراکز خرید بزرگ و کوچک بسیاری است  یکی از معروف ترین مرکز خرید استانبول می توان به پاساژ چیچک (Çiçek Pasajı) اشاره کرد. مرکز خرید چیچک  یکی از بنا های تاریخی استانبول و معروف ترین مرکز خرید استانبول می باشد که در اوایل ساخت تئاتر باشکوه و بزرگ بوده که در دهه 70 میلادی به مرکز خرید چیچک تبدیل شده است. این پاساژ در سه طبقه ، زیبایی خاصی به خیابان استقلال دارده است. به غیر از مرکز خرید چیچک در خیابان استقلال استانبول انواع برند های معتبر جهان همانند زارا (ZARA)، کوتون (KOTON)، ال سی واکیکی (LC Waikiki) و H&M شعبه فعال داردن.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیه نوروز 99 به وبسایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه کنید.

www.asemanabi.net

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی